
Είπε κάποιος στον Διογένη : «Οι συμπολίτες σου σε καταδίκασαν σε εξορία»
Και ο φιλόσοφος απάντησε... «Κι εγώ τους καταδίκασα να μένουν στον τόπο τους».
Ένας πατέρας ζήτησε από τον Αρίστιππο να διδάξει τον
γιο του.
Ο φιλόσοφος ζήτησε αμοιβή 500 δραχμές. Ο πατέρας θεώρησε
υπερβολικό το ποσό.
-«Με τόσα χρήματα», είπε, «θα μπορούσα να αγοράσω ένα ζώο». Aγόρασε», είπε ο Αρίστιππος, «κι έτσι θα έχεις δύο»
Ο Διογένης ζητούσε ελεημοσύνη απο ένα άγαλμα. Όταν τον ρώτησαν γιατί κάνει κάτι τέτοιο απάντησε: - Εξασκούμαι στο να μην απογοητεύομαι απο την αναισθησία των ανθρώπων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου