24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Παρασκευή

Ανεκδοταρα σοκιν και …μνημονιακή


Φανάρι κόκκινο με την BMW 735 σταματημένη, να την πλησιάζει κουτσαίνοντας ένας ζητιάνος
με λερωμένα, σκισμένα ρούχα,
ξυπόλυτος,αξύριστος, φαλακρός με 5 – 6 δόντια,ο οποίος απλώνει το χέρι :

-Κύριε σας παρακαλώ δώστε μου λίγα λεπτά...
για να πάρω κάτι να φάω.
Ο οδηγός τον κοιτάζει με ξαφνιασμένο βλέμμα :
-Αν θα σου δώσω 50 ευρώ, πες μου την αλήθεια ρε φίλε,
θα τα ξοδέψεις σε ποτά και τσιγάρα;
-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών και ποτέ δεν κάπνισα,
ούτε έπινα.
-Καλά, αν θα σου δώσω 100 ευρώ, θα πας σε κανένα μπουρδέλο έ;
και θα τα δώσεις όλα στις
πουτάνες, έτσι δεν είναι;
-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών,
είκοσι χρόνια παντρεμένος με 2 παιδιά,
και ποτέ δεν πήγα με άλλη γυναίκα.
-Σοβαρά μιλάς ρε φίλε, λέει σαστισμένος ο ‘κύριος’,
τότε άκου σε παρακαλώ, έλα μαζί μου.
Θα πάμε στο σπίτι μου,
και θα πω στη γυναίκα μου να μας σερβίρει ένα πλούσιο τραπέζι
και στο τέλος θα μου επιτρέψεις να σου δώσω και 200 ευρώ.
Είμαστε σύμφωνοι ;
-Μα κύριε τι είναι αυτά που λέτε, ντρέπομαι,
κοιτάξτε τα χάλια μου, τι θα πει η κυρία σας;
-Χέστηκα για το τι θα πει η ηλίθια
Εγώ θέλω σε παρακαλώ,
να δει πως καταλήγουν οι άντρες που
δεν καπνίζουν, δεν πίνουν, και δεν πάνε με πουτάνες !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου