24ωρες... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ...ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗΣΗ...Συνεχής ροή Ειδήσεων από όλο τον Κόσμο.. Σελίδα Ενημέρωσης Και Σάτιρας...

Κυριακή

Μια απεργία «βουλιάζει» την ελληνική κρουαζιέρα


Σε «ναυάγιο» εξελίσσεται η φετινή χρονιά για την πολλά υποσχόμενη ελληνική κρουαζιέρα, ελέω της απεργίας διαρκείας των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

«Θύελλα» μάλιστα ..
προμηνύεται σήμερα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, καθώς είναι προγραμματισμένες πολλές αφίξεις κρουαζιερόπλοιων με χιλιάδες επιβάτες και ο... Πειραιάς κινδυνεύει να μπει στο περιθώριο από τους κολοσσούς της κρουαζιέρας, με τις συνέπειες για το τουριστικό προφίλ της χώρας να είναι ανυπολόγιστες.


Χθες πάντως η γενική συνέλευση του ΟΛΠ ενέκρινε την αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης, που ανοίγει τον δρόμο για την πώληση του 51 + 16% του ΟΛΠ στην Cosco και οι εργαζόμενοι που τάσσονται κατά της ιδιωτικοποίησης δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις και πως θα ασκήσουν κάθε ένδικο μέσο για την ακύρωση της συμφωνίας. Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε στο Χρηματιστήριο Αθηνών, έξω από το οποίο είχαν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι του ΟΛΠ και του ΟΛΘ και διαμαρτύρονταν για την αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης, η οποία πλέον μαζί με τη συμφωνία μετόχων θα πρέπει να περάσουν για κύρωση από το ελληνικό Κοινοβούλιο, ώστε να ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση και να καταβληθεί το τίμημα από τον επενδυτή.


Οκτώ κρουαζιερόπλοια βάσει του προγράμματος θα καταπλεύσουν σήμερα στον Πειραιά και μόνο τα δύο εξ αυτών, που ανήκουν στις εταιρείες «Princess Cruises» και «Royal Caribbean», μεταφέρουν 3.500 επιβάτες το καθένα. Τα πλοία αυτά δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν σε κανένα άλλο ελληνικό λιμάνι και η μη εξυπηρέτησή τους θα δημιουργήσει -αναφέρουν οι εκπρόσωποι των εταιρειών που διαχειρίζονται τα κρουαζιερόπλοια- καταστροφικά

 αποτελέσματα για την ελληνική κρουαζιέρα.
Μάλιστα, έχουν προγραμματίσει αλλαγή επιβατών, δηλαδή θα αποβιβαστούν και στη συνέχεια θα επιβιβαστεί αντίστοιχος αριθμός επιβατών για νέα κρουαζιέρα. Ο συνολικός δηλαδή αριθμός φτάνει τους 14.000 επιβάτες, η εξυπηρέτηση των οποίων μοιάζει αδύνατη.
Ενα από τα υπόλοιπα έξι κρουαζιερόπλοια, που ανήκει στη «Holland America», με 1.800 επιβάτες, κατά πάσα πιθανότητα θα καταπλεύσει τελικά στο Ναύπλιο, ενώ ένα μικρότερο πλοίο, ιδιοκτησίας θυγατρικής εταιρείας της «Carnival», που μεταφέρει 300 επιβάτες, θα καταπλεύσει στο λιμάνι του Λαυρίου.

Αγωνία

Μιλώντας στο «Εθνος» ο Μιχάλης Νομικός, πρόεδρος της εταιρείας «Donomis Cruise Services», που εκπροσωπεί ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο, εκφράζει την αγωνία του για την πορεία της ελληνικής κρουαζιέρας και περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί επισημαίνει ότι υπό τις παρούσες συνθήκες τα πλοία δεν μπορούν να κάνουν ανεφοδιασμό τροφίμων και υλικών, αδυνατούν να προχωρήσουν σε τυχόν επισκευές και το βασικότερο, δεν μπορούν να μεταφερθούν αποσκευές από και προς τα πλοία. Πλέον όχι μόνο μειώνονται οι προσδοκίες να γίνει ο Πειραιάς λιμάνι home port στα μελλοντικά προγράμματα των διεθνών εταιρειών κρουαζιερόπλοιων, αλλά υπάρχει ο κίνδυνος οι εταιρείες να προχωρήσουν άμεσα σε αλλαγή πλάνων και να ακυρώσουν προγραμματισμένες αφίξεις.

Πηγή Έθνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου